Når det kommer til mødelokalet i virksomheden, er det vigtigt, at det fremstår flot og professionelt, da det typisk er her, man vælger at holde møde, når der kommer kunder på besøg. Det er derfor essentielt at vælge den rette løsning i forhold til lys, lyd og billede i mødelokalet, hvorfor det kan være fordelagtigt at kontakte en virksomhed, der arbejder med professionelt AV udstyr.

Hvad tilbyder virksomheder?

Hvis du f.eks. kontakter AV Fusion, der er ekspert i AV udstyr til mødelokaler, kan I få hjælp til at finde den løsning, der passer jer bedst. Dette bliver gjort ved først at identificere jeres behov for at sikre, at alle jeres krav bliver imødekommet. Virksomheden tilbyder endda løsninger inden for følgende områder:

  • Videokonferencer
  • Lydsystemer
  • Skærmløsninger
  • Live og optagelse
  • Infosystemer
  • AV udlejning

AV udlejning er til de virksomheder, der gerne vil afholde et arrangement med udstyr ud over det sædvanelige, og de kan derved leje det til formålet samt en tekniker, der hjælper, hvis der opstår problemer.

Derudover tilbydes der også AV service, hvilket er målrettet de virksomheder, der ønsker service på eksisterende eller nye produkter. Kontrakten kan udformes således, at virksomheden altid kan kontakte AV Fusion, hvis der opleves et problem, hvorefter AV Fusion kan sende en tekniker derud inden for meget kort tid.

Imødekom fremtiden med videokonferencer

I dag kan der være mange grunde til, at man ønsker at afholde en videokonference i stedet for at holde konference, hvor alle er til stede. Dette kan eksempelvis hænge sammen med, at man ønsker at spare tid og penge på transport, hvorved man også tænker på miljøet.

Specifikt vil en videokonference fungere således, at der sendes en invitation til alle deltagere, hvorefter deltagerne blot skal trykke på et link, og så er mødet i gang – mere besværligt er det ikke.